//////

Reklama – Reklama


Marzec 17, 2015

REKLAMOWANY TOWAR

Category: Anatomia telewizji w USA – admin – 4:52 am

W wy­padku gdy reklamowany towar kojarzył się z nie­korzystnym wizerunkiem, kampania reklamowa starała się wykorzystać inną, korzystną dla siebie stronę skojarzeń. Reklama suszonych śliwek eks­ponowała odtąd zdrowie i młodość. Gdy stwier­dzono, że ciasto w proszku, które zawierało wszy­stkie potrzebne składniki i które należało zmie­szać jedynie z wodą, przywodziło gospodyniom na myśl złą panią domu, karmiącą rodzinę wodnis­tym pożywieniem — zmieniono recepturę, zaleca­jąc rozrabianie proszku mlekiem, a kampanię re­klamową oparto na wizerunku czułej, matki poją­cej dziecko mlekiem.

Brak komentarzy »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

XHTML ( You can use these tags): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> .

error: Content is protected !!