//////

Reklama – Reklama


Marzec 17, 2015

OPARTE NA TEORII

Category: Anatomia telewizji w USA – admin – 4:51 am

Procesowi temu nie będą w sta­nie zapobiec ani jednostka — która może nie zda­wać sobie sprawy, że poddana została manipulacji 1 poniżej progu jej świadomości — ani społeczeńst- ; wo, w którym nie istnieją żadne więzi mogące od­działywać na jednostkę w innym kierunku. Dys­ponenci środków przekazu otrzymali więc w ten sposób potężne narzędzie do kierowania masami ludzkimi, do ukształtowania określonych społecz­nych i indywidualnych postaw, reakcji i zacho­wań.Na tej teorii oparła się działalność instytutów zajmujących się naukowymi opracowaniami kam­panii reklamowych dla przemysłu, wśród których na czoło wysunął się Institute for Motivational Research, kierowany przez E. Dichtera, oraz Color Research Institute of America, na którego czele stanął L. Cheskin.

Brak komentarzy »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

XHTML ( You can use these tags): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> .

error: Content is protected !!